2011. július 6., szerda

Kreatív

Az elmaradásom utolsó fejezete jön, hiszen azért az elmúlt másfél hónapban egy kicsit kreatívkodtam is.

Anyák napjára készült ez a kék swarovski medál, amely mintáját Tündérke tanította meg nekem (köszönöm!), de ezt már egyedül fűztem. Anyukám nagy örömére :-) A rózsaszín medált pedig kolléganőm kérésére készítettem.


A következő meglepetést Szabi kollégájának, Palinak készítettem, aki nagy zebra rajongó és nagyon megtetszett neki a zip-záros tartóka.


 Mostanában úgy látszik főleg ajándékba alkotok, a hétvégén készült el ez a tornazsák, Andi barátnőm kisfiának, aki nemsokára óvodába megy, ahol a körte lesz a jele. Először készítettem ilyen szabásmintát, fejből. Nagyon örültem, hogy nem kellett egyszer se bontani, minden úgy sikerült, ahogy szerettem volna. Nekem nagyon tetszik! A körte applikáció filcből készült és két kis swarovski gyöngyöt varrtam rá, mint a körte magjait (az ötletet a neten láttam, de sajnos nem tudom a pontos forrást megjelölni).



 
  1. Tündérke
    on
    Nagyon szépek lettek!
    A cipzáras tartókámat én is nagyon szeretem.
    A körte nagyon jópofa, jó lett a zsák is.
  2. flowerBetty
    on
    Gyönyörűek a medálok!!!
    Az ovis zsák nálunk is aktuális lesz…. a kisfiú biztosan nagyon fog neki örülni!! Ügyes vagy!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése