2011. július 4., hétfő

Bakancs-próba

A karácsonyra kapott szuper túrabakancsom bejáratása miatt is mostanában több gyalogtúrán is részt vettem, némelyik teljesítménytúra volt, némelyik csak öröm-gyaloglás :-)

Bemelegítés végett május 21.-én elmentünk a Sziklakerülő TT-re, mely egy nem túl nehéz 10 km-es táv kis szinttel (200 m). Itt próbáltam ki a névnapomra kapott túrabotokat is! A táv és a terep könnyű, viszont gyönyörű helyeken visz!

Az útvonal: Piliscsaba – Iluska forrás – Vörös hegy – Vércse (Sas) szikla – Piliscsaba

Vércse (Sas) szikla

Pilis
Június elején, amíg a fiúk a Mecseki hegyikerék távját teljesítették (50 km 1100 m szint), mi Zsuzskával gyalogoltunk egy keveset (10 km-t biztos), felmásztunk a Misinára és a Tubesre, majd Pécs belvárosában fagyiztunk (egyet-kettőt) :-)

Zsuzska és a kilátás a Tubesről
Annyira megtetszett nekünk a gyaloglás, hogy a következő nehéz montis teljesítménytúra időpontjában, június 25.-én mi lányok is indultunk (Virággal kiegészülve) csak a gyalogos távon. Amíg a fiúk a Balaton 50-en tekertek, addig mi a Balaton 20-on túráztunk. Nagyon jól éreztük magunkat!

Az útvonal: Balatonfüred – Jókai kilátó – Koloska-forrás – Recsek hegy – Balatonfüred

táv: 19,5 km szint: 700 m

a csapat

mászás a Jókai kilátóhoz

a megunhatatlan kilátás

1. eva
    on
    Jajj, de jó! Újra itt :-)
    Örülök, hogy a természet és a kultúra együttese íly remek élményekkel tett gazdaggá Titeket :) ))
  2. Sofie
    on
    Én pedig örülök, hogy olvas még valaki:-) A következő napokban is lesznek újabb bejegyzések…
  3. Tündérke
    on
    Szép helyeken jártatok :-)